Digitalisering beperkt zich niet alleen tot ICT, maar gaat ook over techniek en innovatie die de eisen en wensen van de inwoners, ondernemers en ook de medewerkers van onze gemeente volgt.
We houden inwoners en ondernemers verbonden door onze digitale dienstverlening laagdrempelig, betrouwbaar en eenvoudig te maken. Dit doen wij in combinatie met open, transparante en veilige communicatie. Als lokale overheid blijven we scherp op de risico’s van het inzetten van digitale technologie, zoals het verzamelen en het gebruik van data. Daarom zetten we dit alleen in als het een verbetering oplevert voor inwoners en ondernemers.
Het kaartmateriaal dat wij aanbieden aan inwoners, ondernemers en instellingen is meer en meer digitaal. Zo kan 24/7 gezocht worden naar (digitale) activiteiten, meldingen, beleid, wet- en regelgeving of andere informatie over de fysieke leefomgeving.
Doelstelling(en):
1. | Wij leveren goede en passende manier van dienstverlening die aansluit bij de hulpvraag. |
---|
Activiteiten 2025 | ||
D1-A1 | We gaan onderzoeken of RX Mission kan helpen bij de digitalisering van het aanvragen van evenementen vergunningen. | |
---|---|---|