Thema Dienstverlening

Indicatoren

Prestatie-indicatoren

Type

Amb.

Nr.

Omschrijving

Realisatie
2023

Streef
waarde
2024

Streef
waarde
2025

P

1

1

Digitale processen I-burgerzaken

-

30

29

P

2

1

Digitale formulieren zijn toegankelijk met e-herkenning en e-idas (europese Digid)

15

30

30

P

3

1

Zelfevaluatie Kwaliteit Basisregistratie Personen (BRP)

95%

95%

95%

Effectindicatoren

Type

Nr.

Omschrijving

Realisatie 2023

Streefwaarde 2024

Streefwaarde 2025

E

1

Waardering algehele gemeentelijke dienstverlening door inwoners (1)

3,6

4,0

4,0

E

2

Waardering algehele gemeentelijke dienstverlening door ondernemers (1)

3,3

4,0

4,0

E

3

Waardering dienstverlening via digitale faciliteiten door inwoners (1)

3,6

4,0

4,0

E

4

Waardering dienstverlening via digitale faciliteiten door ondernemers (1)

3,3

4,0

4,0

E

5

"De medewerker verraste mij aangenaam met de service die hij/zij verleende" door inwoners (2)

56%

60%

65%

E

6

"De medewerker verraste mij aangenaam met de service die hij/zij verleende" door ondernemers (2)

34%

50%

65%

1. Gemeten op schaal van 1 (laag) tot 5 (hoog).

2. Percentage dat veel of heel veel vertrouwen heeft.

Deze pagina is gebouwd op 10/30/2024 11:27:51 met de export van 10/30/2024 11:20:38